صفحه اصلی

روز چهارشنبه مورخ 9/9/90 مهندس محمدحسن عصاری معاون مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت جهاد کشاورزی به همراه روسای مناطق پنجگانه و مدیران ارزیابی عملکرد شرکت های تابعه این وزارتخانه از شرکت تاکا بازدید نموده و از نزدیک با فعالیت های این شرکت آشنا شدند.

در بازدید دو ساعته این هیئت که رئیس اداره توسعه مکانیزاسیون و مدیر ارزیابی عملکرد سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی نیز آنها را همراهی می کردند، از خطوط تولید و مونتاژ ادوات کشاورزی و همچنین بخش ساخت سازه های فلزی و تجهیزات شرکت تاکا بازدید به عمل آمد. و به طور ویژه دنباله بندهای خاک ورزی حفاظتی و دستگاه های کشت مستقیم به عنوان ابزارهای موردنیاز شیوه های مدرن کشت و زرع مورد بحث و بررسی قرار گرفتند.

در پایان این بازدید، معاونت مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و هیات همراه در نشستی مشترک با مدیران و کارشناسان شرکت تاکا در خصوص ابعاد مختلف مکانیزاسیون کشاورزی و نقش شرکت های سازنده ادوات و ماشین های کشاورزی در کشور به بحث و تبادل نظر پرداختند. علاوه بر آن مدیران این شرکت خواهان حمایت بیشتر وزارت کشاورزی در خصوص توسعه و تقویت صنایع مرتبط با ماشین آلات و دنباله بندها شده و جایگاه فعلی را مناسب شان کشور ندانستند. 

آخرین به روز رسانی (سه شنبه 22 آذر 1390 ساعت 08:36)