صفحه اصلی اخبار و تازه ها آرشیو

هشتمين نمايشگاه بين المللي صنايع و ماشين آلات كشاورزي، دام و طیور و آبزیان، آبیاری و آبرسانی همزمان با هفتمين نمايشگاه بين المللي گل و گياه با مشاركت سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از دوازدهم لغایت پانزدهم اردیبهشت 1391 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی شیراز برگزار مي گردد.

استان فارس شاهراه و بهترین دروازه ورود به بازار پرمصرف کشور های حاشیه خلیج فارس است. همجواری با استانهای خوزستان ، بوشهر ، هرمزگان ،همچنین کهکیلویه و بویر احمد ، کرمان و اصفهان، از وضعیت جغرافیائی فارس یک موقعیت استراتژیک به لحاظ اقتصادی ایجاد نموده است. علاوه بر این، این استان از دیرباز به عنوان یکی از قطب های مهم و کلیدی کشاورزی در کشور مطرح بوده است.

به گفته مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس، بهره گیری از پتانسیل های موجود و ارتقاء سطح بهره وری و کارایی فعال با استفاده از ابزار و ماشین آلات پیشرفته یکی از اهداف برگزاری این رخداد است. این نمایشگاه با تکیه بر تجربیات هفت دوره متوالی سنوات گذشته به گونه ای سامان دهی می گردد که در بعد آموزشی و ترویجی، انتقال یافته های جدید و آشنایی بهره برداران با ماشین آلات و علوم جدید جهت افزایش بهره وری و کارآیی برای کسب درآمد بیشتر و استفاده بهینه از منابع دراختیار را به دنبال داشته باشد.

علاقمندان می توانند در روزهای برگزاری نمایشگاه از ساعت 16 الی 22 از این نمایشگاه به نشانی: شیراز، محل دائمی نمایشگاه های فارس بازدید به عمل آورند. همچنین وب سایت نمایشگاه به آدرس http://www.agropars.com نیز جهت اطلاع رسانی در دسترس می باشد.