صفحه اصلی

هشتمین نمایشگاه کشاورزی مشهد از تاریخ 24 الی 27 بهمن ماه 1391 برگزار گردید. در این نمایشگاه بیش از 230 شرکت توانمند داخلی و خارجی در فضایی به مساحت 13 هزار متر مربع حضور داشت. عمده ترین زمینه های فعالیت این شرکت کنندگان ماشین آلات و ادوات کشاورزی، نهاده های کشاورزی، تجهیزات و سیستم های آبیاری، کشت های گلخانه ای، سازه ها و تاسیسات گلخانه ای بود.

شرکت تاکا نیز به عنوان یکی از شرکت های تولید کننده ادوات کشاورزی از جمله دستگاه های کشت مستقیم و انواع ادوات خاک ورزی حفاظتی، اقدام به ارائه محصولات خود در این نمایشگاه نمود. که با استقبال بازدید کنندگان اعم از کشاورزان، دانشجویان، مقامات و مسئولان زیربط  دولتی، فروشندگان بخش ادوات و شرکت های تولید کننده ادوات کشاورزی قرار گرفت. همچنین شرکت تاکا یک محصول جدید تحت عنوان "دستگاه دقیق کار پنوماتیک کاشت چغندر"  را در این نمایشگاه ارائه داد. از خصوصیات این دستگاه می توان به دقت بسیار زیاد کاشت، قابلیت کاشت انواع محصولات ردیفی مانند چغندر قند، ذرت، آفتابگردان، گلرنگ، پنبه، ... و همچنین تنظیمات آسان و متنوع اشاره نمود.

جمعی از مسئولین وزارت کشاورزی از جمله آقای مهندس سنابادی ریاست مرکز توسعه مکانیزاسیون وزارت جهاد کشاورزی به همراه تعدادی از مدیران و مسئولان جهاد کشاورزی خراسان رضوی، جنوبی، شمالی، مدیران و کارشناسان کارخانجات قند سراسر کشور، مدیر دفتر اقتصادی استانداری استان های مرکزی، قم، خوزستان و ... از غرفه شرکت تاکا بازدید به عمل آورده و با حضور در این غرفه با کارشناسان این شرکت در خصوص مسائل مرتبط با تولید ادوات کشاورزی و توسعه مکانیزاسیون در کشور بحث و گفتگو نمودند.  

picture 202
picture 202 picture 202
picture 084
picture 084 picture 084
picture 200
picture 200 picture 200
picture 085
picture 085 picture 085
picture 199
picture 199 picture 199