صفحه اصلی اخبار و تازه ها آرشیو

هشتمین نمایشگاه کشاورزی همدان از تاریخ 22 الی 25 مرداد ماه 1392 برگزار گردید. در این نمایشگاه بیش از 70 شرکت توانمند داخلی و خارجی در فضایی به مساحت  3 هزار متر مربع حضور داشت. عمده ترین زمینه های فعالیت این شرکت کنندگان ماشین آلات و ادوات کشاورزی، نهاده های کشاورزی، تجهیزات و سیستم های آبیاری، کشت های گلخانه ای، سازه ها و تاسیسات گلخانه ای بود.

شرکت تاکا نیز به عنوان یکی از شرکت های تولید کننده ادوات کشاورزی از جمله دستگاه های کشت مستقیم و انواع ادوات خاک ورزی حفاظتی، اقدام به ارائه محصولات خود در این نمایشگاه نمود. که با استقبال بازدید کنندگان اعم از کشاورزان، دانشجویان، مقامات و مسئولان زیربط  دولتی، فروشندگان بخش ادوات و شرکت های تولید کننده ادوات کشاورزی قرار گرفت. همچنین شرکت تاکا یک محصول جدید تحت عنوان "عمیق کار مخصوص زمینهای دیم و آبی"  را در این نمایشگاه ارائه داد. از خصوصیات این دستگاه می توان به دقت بسیار زیاد کاشت، بدون گیربکس، مجهز به سیستم ریزش بذر و کود پیوسته و همچنین تنظیمات آسان و متنوع اشاره نمود.

جمعی از مسئولین وزارت کشاورزی از جمله آقای دکتر عباسی مرکز توسعه مکانیزاسیون وزارت جهاد کشاورزی به همراه تعدادی از مدیران و مسئولان جهاد کشاورزی سایر استان ها، مدیران و کارشناسان کارخانجات قند سراسر کشور، مدیر دفتر اقتصادی استانداری استان های مرکزی، قم، خوزستان و ... از غرفه شرکت تاکا بازدید به عمل آورده و با حضور در این غرفه با کارشناسان این شرکت در خصوص مسائل مرتبط با تولید ادوات کشاورزی و توسعه مکانیزاسیون در کشور بحث و گفتگو نمودند.